Založ si blog

Baby, ked s Vami prestane ten Vas sexovat, neverte, ze za to moze hospodarska kriza

Najprv by som sa mala predstavit. Som zena, nad styridsat,dvanast rokov rozvedena s jednym dospelym dietatom,samozivitelka. No a hlavne hetero. Nie som promiskuitna,ale nemozem ani povedat,ze by som bola svata. Po rozvode som nechcela uz ziaden zavazny vztah. Ved naco aj? Mala a dopriala som si  vsetko,co som potrebovala a neriesila som,ci este niekedy pride „pan uzasny“, alebo svoj zvysny zivot stravim aj nadalej s mojimi nezavaznymi milencami. Pojem tyrana zena mi bol vzdy cudzi. Asi preto,ze nikoho v mojom okoli takeho som nepoznala. Poznala som tyraneho muza, to bol moj dedko, ktoremu babka po tom,ako prekonal v devatdesiatke  dva infarkty, nechcela dovolit jest klobasy a slaninu ale spravila z neho az do smrti nedobrovolneho jedaka vegetarianskej stravy. Tyranu zenu som si zas predstavovala,ako manzelku horehronskeho drevorubaca /nechcem tym urazit drevorubacov, ale tak ma to napadlo,ze kto vela robi,tak aj vela pije/, ktoru vzdy po 10 slivoviciach manzel vysvacal ako zito.

Na druhy den,ked vytriezvel, tak si dali spolu fantasticky slovensky sex a takto to islo  dookola, On sa potom zo svojich hriechov vyspovedal v horehronskom kostole, ona sa postazovala susedkam,ale aj napriek tomu si dala tomuto agresivnemu ozranovi spravit este dalsich sest deti. Tak kto je tu obet?

A takto s pocitom,ze mne pri mojom sposobe slobodneho zivota racionalne rozmyslajucej zeny, nic podobne nehrozi, som zila az do vtedy,kym som nestretla „jeho“. Po nahodnom zoznameni, kedy sme sa nevedeli od spolocnej debaty odtrhnut desat hodin, som odchadzala s tym,ze takyto dokonaly muz je bud katolicky knaz,alebo homosexual. Zistili sme,ze mame vela spolocnych zaujmov a stretavali sme sa castejsie.

Po troch tyzdnoch mi moj „uzasny“ vyznal lasku, krasne,romanticky po prvom nasom milovani, a ja som bola namakko. S bohom moja sloboda a moje volne vztahy. Zamilovala som sa, a nadavala som si, o co vsetko krasne som pri mojom volnom sposobe zivota prisla. Tento raj na zemi trval tri mesiace.

Uvedomovala som si,ze nas spolocny program vymysla len a len on,ze sa nestretavame s mojimi znamymi, a ze ho to vlastne ani nezaujima,kto su moji priatelia. Ale ospravedlnovala som si to sama pred sebou,ze asi na to potrebuje este cas.Vztah bol este velmi cerstvy.

Kedze som bola strasne stastna a vsetci moji kamosi uz chceli spoznat povodcu mojho stastia, dovolila som si neskor zorganizovat jeden spolocny gulas  a mojho draheho postavit pred hotovu vec. Prisiel, bavil sa, bol zas dokonaly, ako vzdy. ja som kvitla a dakovala bohu za takeho fantastickeho frajera. Kym sme nedosli domov. Ja stastna zo skvele preziteho dna a on ticho…zavrety do seba..Spytovala som sa na pricinu, liskala som sa..on si ustlal v druhej izbe..a ja som nevedela preco.

Ja som hladala vinu v sebe a preberala gulasovy den po molekulach. Na nic som neprisla. Asi po tyzdni z neho vyliezlo,ze ten moj kamarat Jano /mimochodom Jano tam mal manzelku, svoje dve deti, pozname sa od trinastich a nikdy nic medzi nami nebolo,/ ma chytil familiarne okolo krku, ale podla mojej polovicky, ma chcel  chytit urcite  za kozy,no v poslednej sekunde sa zhacil. Mne to vraj spravilo radost, moj dokonaly mi to videl na ociach…he,he..a on si nic take nezela. Ak ma este raz uvidi s Janom,tak bude medzi nami koniec.

Lebo v jeho partii a zivote sa nevera netoleruje,  su tam  len stabilne vztahy a v jeho partii kazdy kazdemu veri. Hlavne partnerky jeho priatelom. Lebo u nich to chodi tak,ze ked chlapi povedia,ze idu na vikend na ryby,tak idu na ryby. Ked povedia,ze idu na pansku jazdu niekam na turistiku,tak idu na pansku jazdu, baby ich pustaju bez komentara,lebo u nich nevera nie je in. Oponovala som,a branila som mojich priatelov,lebo aj v mojej partii su vsetko stabilne manzelstva, dlhodobe vztahy, len ja som bola jedina cierna ovca . Ale nech uz som zila,ako som zila, neveru takisto neuznavam a nikdy v zivote som nikomu neverna nebola.Vtedy som bola unesena jeho nazormi na neveru a pri tom mi uz mala zasvietit cervena. Ja neviem,ako to dokazal,ale slubila som,ze Jana uz nikdy neuvidim a dokonca som mala z toho jeho nevinneho chytenia okolo krku zly pocit.

Vystraha c.1:Baby, nenechajte sa zmanipulovat a nehladajte vinu v sebe umelo, pokial ju naozaj necitite.

Ja som sa uz dalej nepokusala zorganizovat ziadne spolocne stretnutie s mojimi znamymi – pre pokoj v dusi.Bolo mi to luto, ale zamilovana hlava hotove nestastie.Moj dokonaly vzdy pripravil taky program,aby som sa  ani nemala kedy stretnut s mojimi kamaratkami.Bola som bombardovana telefonmi a ulohami,aby nas spolocny,nim vymysleny program, vysiel.

Nakoniec som zas presvedcila sama seba,ze s mojimi priatelmi mi stacia telefonaty,ze zivot nie je o stretnutiach s minulostou, ale o buducnosti,ktoru si pripravujeme spolu s mojim „dokonalym“.Planovali sme postavit  dom, chovat psikov a cestovat po svete. Ved kto by tomu odolal?Nie?

Vystraha c.2: Baby, nenechajte sa nikdy pripravit o svojich starych priatelov. Su sucastou vaseho ja. Ak ich ten vas novy frajer neakceptuje, je len otazka casu,kedy neznesie aj vas.

Mali sme pripraveny spolocny plan na vikendovu stanovacku. Prisiel piatok, ja zbalena so stanom a rupsakom cakam, „dokonaleho niet“, volam-mobil vypnuty..Ked sa uz zotmie, idem k nemu domov, „dokonaleho stale niet“, ani v sobotu, ani v nedelu. Obvolam nemocnice,policajtov, ‚dokonaly“ sa vysmaity  objavi v pondelok. Ja s hrozou v ociach sa spytujem,kde bol a neverim vlastnym usiam. Bol s kamaratmi na chate na rybach. Ved mi spominal,ze oni tak chodia-panska jazda a partnerky predsa proti tomu nic nemaju, tak preco hisacim? Ked som sa spytala, ci mu nevadi,ze sme sa dohodli my dvaja  na stanovacke,tak  odpovedal,ze pojdeme buduci vikend. Strasne sa ma to dotklo,spravila som s nim verbalny bordel,tresla som dverami a isla som sa vyrevat domov.Po dvoch dnoch mi kupil to najvacsie pernikove srdce,ake som kedy videla a zas som bola na makko.

Takto sa to uz potom opakovalo skoro kazdy tyzden. Mali sme ist do kina, neprisiel a nedvihal mobil. Mali sme ist na navstevu k jeho znamym,situacia sa opakovala…Na druhy den bolo znova to iste vysvetlenie s panskou jazdou.Ked som sa pytala, preco mi to nedal vediet skor a mohla som si spravit svoj program, tak povedal,ze by sa citil,ako idiot pred kamaratmi,lebo v  ich partii sa to nenosi.Uz davno som si na to mala zvyknut, ved on nic zle nerobi,len sedi s kamaratmi na pive a rozoberaju chlapske veci.Vysvetlenie logicke,ale pre mna dost ponizujuce a nepochopitelne. Telefonovat sa da aj z chodby, ci nie?

Vystraha c.3.: Baby, nikdy sa nenechajte ponizovat, je to len zaciatok konca.

Ked uz mi prdli nervy uplne a utiahla som sa doma s depkou a napisala som mu,ze koncim, bolo dva dni ticho,tak prisiel s letenkami na vikend do Rima. Z mojho byvaleho dokonaleho bol zas skutocny dokonaly.Bol to krasny romanticky vikend, poziadal ma o ruku, a so slubom,ze uz sa to nebude opakovat,sme sa vracali domov. Netrvalo dlho, kym zas vsetko zacalo od znova a stale castejsie.

Sex medzi nami dosiahol nulove hodnoty.jeho vysvetlenie? Mam byt tolerantna, lebo momentalne ma krizu, aj vo svete je kriza, jeho firma ma krizu,tak na sex nema ani pomyslenie. Bolo by to logicke vysvetlenie, snazila som sa to vsetko tolerovat, chapat a stale verit.Kym som neobjavila v jeho byte cudzie damske ponozky, blond vlasy vo vani a vankuse vonajuce po inom parfeme,ako mam ja. Znizila som sa k tomu,co by som nikdy pred tym neurobila.Raz ked bol zas jeden z jeho panskych vecerov, som ho isla hladat. Presla som pol mesta nasla som ho.

Vystraha c.4: Baby, doverujte,ale preverujte

Mastil pattisicky do rulety, sam, bez panskej jazdy. Ked v rulete nemal stastie, presiel na automat hrusky,slivky,alebo nejake ine tuti fruti…Z mojho dokonaleho sa vyklul gambler.Nevnimal ma.

Ja som ho prosila, plakala, nebolo mozne ho dostat od automatov. Ked sa na druhy den z toho spamatal,a prehral vsetky prachy,prisahal,ze sa pojde liecit. Na oplatku som slubila,ze budem pri nom stat,nech je akokolvek, pomozem mu v tom.Tato situacia sa opakovala pravidelne. Nevedela som co mam robit,ale vybavila som poradnu pre gamblerov, sama som tam isla po rady a aj dalsieho nezavisleho odbornika.Jeho odpoved bola,ze vsetko dokaze sam, a odbornika nepotrebuje.Tak sme sa jedneho dna vybrali spolocne na dlhu cestu samoliecenia. Vsetek svoj volny cas som venovala vymyslaniu aktivit,len aby ho nenapadlo ist zas hrat. Sex bol uplne na nule,ale mne asi stacilo aj to,ked si mozem polezat na jeho pleci a pocuvat ako ma ma rad .Myslela som si,ze ked vyhrame nad automatmi,a to mi tvrdil,ze uz vyhral, vrati sa mi pan „dokonaly“.Takto to islo polroka.

Vystraha c.5: Baby,ked sa Vami ten Vas prestane sexovat, neverte,ze za to moze hospodarska kriza

Ja som romu verila, az do dna,kym som raz neprisla neocakavane /mala som byt na sluzobke/ k „dokonalemu“ do bytu. Jeho dvaja zenati kamarati hrali karty o prachy, spolocnost im robili takmer neodete slecny,co by im mohli byt dcerami a v spalni lezal „muz mojho zivota“ s jednou z nich. Od uzasu a neveriac vlastnym ociam som za cely cas, co som tam bola, ani nestihla zobak otvorit.O to rychlejsie, vsak reagovala moja polovicka a skor,ako som sa stihla spamatat, tak ma drzal pod krkom a vynasal s dostojnostou naheho Kaligulu do kuchyne.Tam mi dali po hlave vsetky steny,ktore v kuchyni boli,za obet padla cast kuchynskej vybavy,ktora letela vzduchom a cela scena bola sprevadzana krikom,ze takymto sposobom “ mojmu dokonalemu“ v liecbe urcite nepomaham a vobec ho nepodporujem.A vsak co vobec moze cakat od takej stetky,ako som ja..ked pred jeho ocami, pred dvomi rokmi, som sa nechala necudne osahavat okolo krku od Jana.

Vystraha c.6: Baby,nenechajte sa zmanipulovat,lebo inac budu z Vas /sle/pice

Ked som si uz v bezpeci mojho bytu davala lad na hlavu a retusovala modriny, divila som sa,ze neplacem a nemam z tohto vsetkeho depku.Uvedomila som si,ze sa mi strasne ulavilo a ze konecne mozem dychat.Som vdacna mojim priatelom,ze ma zas prijali medzi seba a pevne dufam,ze toto bol posledny „dokonaly“ muz v mojom zivote, ktoreho som stretla.


Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2456x
Priemerná čítanosť článkov: 2456x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy